Saturday 5 May 2012

Guest mix by Tsourkoko tonight on air!

Σήμερα στα πλαίσια του Guest DJ Section φιλοξενούμε και πάλι ένα αποκλειστικό mix από Έλληνα dj και ραδιοφωνικό παραγωγό.

Πρόκειται για τον Tsourkoko από την Αθήνα που προσφέρει σε μας και όλους τους ακροατές του Paranoise Radio ένα πολύ ιδιαίτερο mix που κινείται κατά βάση σε Abstract Hip Hop. Έχει διάρκεια 51 λεπτά και αποτελείται από 22 κομμάτια.

To guest mix αυτής της εβδομάδας φιλοξενείται σήμερα Σάββατο στις 20.00 ακριβώς μετά την εκπομπή του Spaced Cowboy, κι όχι στις 21.00 όπως συνηθίζουμε. Μείνετε συντονισμένοι λοιπόν και αμέσως μετά την ακρόαση θα αναρτηθεί η tracklist, ενώ πατάτε Download για ελεύθερο κατέβασμα. 
"Γεια. με λένε τσούρκο και το "καλλιτεχνικό" μου είναι tsourkoko, είμαι από Αν.Μεσόγεια Αττικής και ζω-σπουδάζω Χανιά. ασχολούμαι ως dj κυρίως με abstract hip-hop, g-funk και electronic είδη μουσικής. οι επιρροές μου ξεκινάνε από τους πρωτομάστορες του είδους, J.Dilla και Flying Lotus.

θρέφω μαζί με παιδικό μου φίλο, τον birba, το μπλογκ opostoakous. ήμουν στους octopush noise federation. είμαι stoperithorio.

το mix είναι ζωντανά γραμμένο και έχει experimental στοιχεία, abstract στοιχεία, hip hop instrumental στοιχεία, g-funk στοιχεία και άλλα στοιχεία... ας αφήσουμε την μουσική να τα πει καλύτερα" 

No comments: